Reklamace
Chtěl bych reklamovat Vaše služby
Vzhledem k tomu, jaké dotazy na reklamace chodí, jsme zpracovali tuto podstránku právě s ohledem vystihnout evoluční princip hubení každého škůdce. Za tímto vším si jako firma s 20 letou historií stojíme, protože máme nejen zkušenosti ale i informace, které jsou ověřitelné na i dřevařském institutu.
Pro případy kdy je evidentní, že byla sanace neúspěšná, existuje vždy možností nás kontaktovat. Po Vašem kontaktu a vznesení nároků na reklamaci většinou proběhne schůzka s technikem na místě, v rámci lepší domluvy a posouzení stavu. Lidé se často domnívají, že jde o reklamaci a v důsledku se musí sanace jenom rozšířit. Rozumíme tomu, jak to zní, ale uvedeme to do kontextu: Provádíme-li sanaci roubenky a neudělá se celá, ale pouze napadené místa (přes naše varování), případně místa okolní a zbytek zůstane bez sanace, tak nelze reklamovat místa, které nebyla ošetřena.
Jako zákazník vždy souhlasíte s nabídkou, kde jsou podrobnosti uvedeny a musíte chápat, že likvidační zásah se vždy nerovná impregnační a dlouhodobé ochraně. Pokud Vám pojede deratizér vyhubit například hlodavce a jeho zásah je úspěšný, nemůžete mu taktéž reklamovat službu za několik let, že máte hlodavce zpět. Dost často příklady reklamací bývají z logiky věci nesmyslné a pokud nastane problém, jako firma se k tomu postavíme čelem.
Kdy nemám nárok na reklamaci?
Záleží na posouzení technika na místě, zdali se prováděl například pouze hubící zásah proti mravencům a kolonie byla vyhubena a po čase máte kolonii novou, musí být proveden likvidační zástřik opět, na který nejde uplatnit na záruku.
V případě likvidace tesaříka a červotoče může docházet opětovnému objevování požerkových pilin a slyšitelného akustického zvuku, avšak tento škůdce musí ochráněnou hmotu nějakou dobu konzumovat, než dojde k jeho uhynu. Dalším faktorem je inkubační doba vajíček která může být až 12 let a v průběhu celé této doby se může objevovat opět tento škůdce v sanovaném místu - to neznamená, že je sanace neučinná. Nově proběhnutá morfologická změna z vajíčka na larvu, kdy larva musí opět dostatečně dlouho požírat dřevní hmotu, než dojde k likvidaci těchto larev.
Více na stránce hubící cyklus škůdce - princip.
Kdy mám nárok na reklamaci?
Nárok na reklamaci vzniká pouze v případě, že se aktivita škůdce intenzivně zvyšuje i po provedené sanaci.
Pokud si nevíte rady, vždy nás můžete kontaktovat o posouzení, zda jde o reklamaci či nikoliv.
Kontaktovat nás můžete i prostřednictvím telefonu a to na čísle + 420 731 858 492.